torsdag 16 april 2015

Ödehus med grävmaskin

 
Detta ödehus har jag passerat under 20 år och under
större delen av den tiden har också grävmaskinen
stått på samma plats.

 
Nu kom jag mig för att stanna



 
På tomten står också detta vackra härbre






 
Jag trodde naturligtvis att det var låst

 
Men när jag tog en bild på dörren hörde jag hur
den rörde sig i vinden med ett gnissel


 
En bild på armaturen ovanför dörren

 
Köket

 
En ovanligt liten vedspis. Märket är Zenith, från Sundsvalls
Förenade Verkstäder. Det är första gången jag sett
en sådan.

 
Köksgolvet har gjort sitt så den fege fotografen
gick inte längre in

 
Innehållet i skafferiet

 
Ett rum till vänster

 
Köket igen

 
Köksgardinerna

 
Trappan upp till vinden som var helt tom



 
Fotograferat den 15 april 2015

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar